tisdag 4 augusti 2020

Återvinning - Art journalträff med Skaparlustens kreativa vänner

Återvinning var temat för sida 2 under vår Art journalträff 29 juli. Det räckte inte med det, lite andra kluriga steg också som ni kan se lite längre ner i inlägget.


Det var valfri ordning på stegen, vilket var tur för jag började med ett s.k Frikort. Jag letade bland mina Gelliprint papper och hittade ett som jag kände kunde bli bra. Något från naturen - ett annat steg och det blev några strån på min väg till jobb.

Nöjd och belåten .... men det tog ett tag.

Så här såg utmaningen ut:


Sida 2 - Tema: Återvinning
Steg framröstade i gruppen Skaparlustens kreativa vänner

Valfri ordning på stegen.
·         Använd ett kvitto som kollagepapper
·         Något från naturen
·         Blomma
·         Färg i cirklar
·         Färg med plastfolie
·         Stämpla med toarulle
·         Frikort x 2

Hoppas alla mår bra!

/ Marie

#stayhomeandcreateart #coronatider


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar