söndag 18 oktober 2020

Kortmakeri med ny kortskiss

Ny månad, det betyder också att jag använder en ny kortskiss. Jag tycker det är roligt att variera hur jag gör mina kort.  Jag fick en förfrågan om jag ville göra ett kort till Vera, ett rosa och vitt, naturligtvis ville jag det.

Jag använde papper från Stamperia som jag tycker är så vackra och har en lite vintage känsla över sig. Min gamla punch från Martha Stewart kom också till användning. Lite blommor och blad. 

Välkomna till YouTube så ser ni hur jag gjorde kortet: 


Jag tycker ju om att göra samma kort, eller snarlikt, fast i en helt annan stil. Så är min plan även för oktober månad, så välkommen tillbaka. 

Månadens kortskiss kommer från Candabilities #121 designad av Karan Gerber


 Hoppas alla mår bra!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar