söndag 11 oktober 2020

This makes me HAPPY!!!

Månadens Mood Board med färgerna lime/grönt, blått och gult är egentligen inte någon färgkombination som jag brukar använda eller egentligen tycker om särskilt mycket .... framtills nu. Så underbar kombination!

This makes me happy!

Jag tycker om utmaningar men ibland är det skönt att bara skapa med tekniker och material man tycker om, att bara koppla av, så det var planen. Och jag hade en underbar, kreativ, lugn stund.

Modeling paste och min favoritstencil från TCW Mini Rosetta och spray - kan inte bli mycker roligare.
Fina fjädrar gjorde med en dies från Kaisercraft fick bli s.k Focal Point.

Välkomna till YouTube, för naturligtvis lät jag kameran gå:

Hoppas alla mår bra!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

 

Inga kommentarer: