fredag 15 januari 2021

Kreativa Mål 2021 - några nya men även några återkommande

Som tema på någon av mina första art journalsidor för året brukar jag göra försöka sammanfatta mina kreativa mål för kommande året. Vissa av mina mål fortsätter genom åren medan andra försvinner och nya tillkommer. 

Mina kreativa mål 2021

Doodling - återkommande mål som jag verkligen tycker är jättejobbigt.
Abstrakt - nytt mål som jag ser fram emot att testa under året.
Porträtt - ett nytt mål som ersätter det snarlika ansikte som jag haft tidigare. Jag vill träna på att rita och måla riktiga människor, gärna så man ser vilka det föreställer.
Gelli Plate - återkommande mål som jag behöver träna på mer.
Glue Book - nytt mål som ersätter mitt tidigare, snarlika mål kollage.
Göra klart - ett mål som jag glömde på min sida men som alltid finns där - göra klart ofärdiga projekt.


Välkommen till YouTube för att se hur jag skapade min sida och vad jag använde för material



Mina sidor med kreativa mål från tidigare år

2018


 
2019 - Video på YouTube


2020 - Video på YouTube


Har du några kreativa mål för 2021? Välkommen att dela foto och tankar i gruppen Skaparlustens Kreativa vänner på Facebook. 

Marie 

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar