fredag 30 april 2021

Looking out the window!

Utmaningen i gruppen Mission Inspiration på Facebook var "Fortsätt skapa nya fönster där du kan titta ut på din värld" Vad väljer du att titta ut på? Min absoluta favoritplats är att blicka ut över havet, speciellt i södra delen av Sverige, där himmeln möter hav. 

The challenge in the group Mission Inspiration on Facebook was "Keep creating new windows where you can look at your world" What do you choose to look at? My absolute favourite place is to look out over the sea, especially in the southern part of Sweden, where the sky meets the sea.
 
From sea to shining sea . You are never to old to dream a new dream!


Mina fönster är runda och man kan blicka ut över strand och hav. Jag använde tre olika punchar till att göra hål i mitt papper. på baksidan av pappret limmade jag en bit genomskinligt förpackningsmaterial.
De fina bilderna är från en servett som passade väldigt bra in i temat. 

My windows are round and you can look out over the beach and sea. I used three different punches to make holes in my paper. On the back of the paper I glued a piece of transparent packaging material. The nice pictures are from a napkin that fit very well into the theme. 
 
Mission Accomplished!

Marie


The Mission

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #corona #missioninspiration

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar