söndag 15 augusti 2021

Inspiration! - Rost och metall

I slutet på juli månad hade Skaparlusten en gårdsförsäljning och jag hade olika demonstrationer. Jag har tidigare visat demo nr 1, med Opal Magic. Idag är det dags för demo nr 2 - Rost och metall. 

At the end of the month of July Skaparlusten a courtyard sales and I had different demonstrations. I have previously shown demo no. 1, with Opal Magic. Today it's time for demo no. 2 - Rust and metal. 


Jag verkligen älskar den här stilen ... känns som jag säger det rätt ofta ... men visst är det underbart med lite "lagom" rost som man själv skapar.

I really love this style ... feels like I say it quite often ... but it's great with "rust" that you create yourself. 

Jag använde mig av lite olika tekniker som ni kan se om ni klickar er vidare till YouTube, välkomna:
I used a few different techniques that you can see if you click on to YouTube, welcome:


Missade ni demo nr 1 med Opal Magic?
Did you miss demo no. 1 with Opal Magic?

 

Ni hittar även denna på YouTube / Welcome to YouTube



*********

Material till min "rostiga" tag: 

Black Gesso Finnabair   

White Gesso Finnabair   

Modeling Paste Finnabair   

VAX Rich Copper Finnabair 

VAX White Gold Finnabair  

Spatelset 5 styck    

Dina Wakley Akryl färg:   

AALL & Create Stencil #86  

Cheese Cloth 

13@rts Sticker Word ex Aqua Flora      


Önskar er alla massor av kreativitet och inspiration!

Marie 

#keepcalmandcreateart #mixedmedia #rust

 

 

 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar