söndag 28 november 2021

We are Fearless, Independent and Original! - Mission Inspiration Art journal challenge with video ▶▶▶

Månaderna flyger fram och idag är det dags för min tolkning av november månads utmaning Mid Month Mini Mission i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Idag fick jag också ett s.k Minne från Facebook på en art journalsida jag gjorde i Mission Inspiration November 2017. Så, som en extra utmaning kommer jag att använda de stegen till dagens sida. (Bild längre ner i inlägget)

🇬🇧 The months fly by and today it's time for my interpretation of the November challenge Mid Month Mini Mission in the group Mission Inspiration on Facebook. Today I also received a so-called Memory from Facebook on an art journal page I did in Mission Inspiration November 2017. So, as an extra challenge, I will use those steps to today's page. (Picture further down in the post)

We are Fearless, Independent and Original!

Jag ville göra sidan i stilen Steampunk, med kugghjul och färger i brunt. Temat för november är "Wings" och jag hittade några fina fjärilar på ett gammalt mönsterpapper från BoBunny.
Välkommen till YouTube:  

🇬🇧 I wanted to make the page in some kind of Steampunk style, with gears and colours in brown. The theme for November is "Wings" and I found some nice butterflies on an old pattern paper from BoBunny Welcome to YouTube:

 


Nyfiken på hur min sida från 2017 ser ut? Du hittar den här:
🇬🇧 Curious about what my page from 2017 looks like? You can find it here:

 


 

Mid Month Mini Mission November 2021 


Mission Inspiration challenge November 2017


Hoppas alla mår bra!
🇬🇧 Hope everyone is well! 

Marie

---------- Material ----------

Aleene's Collage Pauge (decoupage lim)

Royal Talens Acrylic set med 12 - Burnt Sienna, Burnt Umber, Deep Green and Black

• Stenciler from Tim Holtz: Set 15 World Map och Harlequin

Finnabair Heavy Black Gesso 

Finnabair Heavy White Gesso 

Finnabair 3D Gloss Gel 

Finnabair Metallique Wax - Rich Copper

Finnabair Metallique Wax -White Gold

Finnabair Matte Wax - Patina Green 

•  White Sharpie

Tim Holtz/ Sizzix Thinlits Die - Gearhead

•  Tim Holtz Distress ink pads - Gathered Twigs och Walnut Stain

•  Ranger Liquid Pearl - Brass


#mixedmedia #artjournal #missioninspiration

 

Inga kommentarer: