söndag 5 december 2021

Winter Post - Slimline kort i vintertema

För ett tag sedan gjorde jag ett s.k Slimline kort, ett lång smalt kort. Med inspiration från Skaparlustens Mood Board för December månad, tänkte jag skapa ett nytt kort. Denna gången tänker jag använda vinterpappar från Maja Desigh - I Wish. 

🇬🇧 A while ago I made a so-called Slimline card, a long narrow card. With inspiration from Skaparlustens Mood Board for the month of December, I thought of creating a new card. This time I intend to use winter paper from Maja Desigh - I Wish.

Winter Post

Jag gjorde ett Mixed Media kort med många olika material. Jag tycker om att jobba med olika mönsterpapper, bygga lager på lager. Jag använde stencil och modeling paste för att få känslan att det händer något i bakgrunden.  

🇬🇧 I made a Mixed Media card with many different materials. I like working with different pattern papers, building layer upon layer. I used stencil and modeling paste to get the feeling that something is happening in the background. 

Välkomna till YouTube / Welcome to YouTube

 



Hoppas alla mår bra!
🇬🇧 Hope everyone is okey!

Marie

---------- Material ----------

• Slimline cardbase 4 x 8½ inch 

• Maja Design paper collection - I wish 

Maja Design papers

Amsterdam Clear/Transparent Gesso

Tim Holtz/Ranger Grit Paste

Finnabair stencil - Victorian Tiles 

• Tim Holtz Big Dies - Tags and Bookplates 

Finnabair Heavy White Gesso

• Heavy Gel from Liquitex or 

Finnabair 3D Matte Gel

• Different flowers, berries and white "things" 

White Pearls


#slimlinecard #cardmaking #majadesign #wintercard #vintagestyle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar