lördag 17 september 2022

Autumn Leaves - Höstlöv - En förändringens tid #ThirdSaturdayArt Video Hop 🎬▶▶

Välkomna till #ThirdSaturdayArt, samarbetet med flera olika kreativa människor över hela världen. Är ni redo för höst? Jag är det inte, vill ha en härlig period med sensommar först men sedan ser jag framemot en härlig, färgsprakande höst. 

Höstlöv - En förändringens tid


Höstlöv, ja ... men varför en klocka? Klockan symboliserar hela året med börjar kl 12 - 3 som är våren, kl 3 - 6 är sommaren och nu är vi nere på kl 6 - 9 som är hösten.

Jag är stolt ägare av Tim Holtz Big Dies Timekeeper som jag använde. Spray i röda, gula och gröna toner finns många att välja på och jag gillar de flesta, Lindy's t ex.

Välkomna till YouTube:



------------- Material ----------------- 

XL Canson Mixed Media Journal 7 x 10

Aleenes Decoupage glue

Olika spray i rött och gröna toner ex Lindys Stampgang

• Watercolour/Akvarell paper till löven

• Stämplar

• Tim Holtz/Sizzix Big Dies - Timekeeper 

Versa Mark Embossing pad

• Reprint embossing pulver eller liknande:

Gold Detail 

Peanut

 Clear 

• Tim Holtz Text eller liknande


Önskar er alla en härlig och förhoppningsvis kreativ sensommar och höst!


/ Marie


#artjournal #mixedmedia #spray



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar