tisdag 6 september 2022

Scavenger Hunt challenge - Theme Postal #2022collagechallengesep

Ny månad och ny skattjakt eller som det heter på engelska Scavenger Hunt. September månads tema i utmaningen är  - Post. Vad vi skulle hitta för saker kan ni dels se i videon men också läsa lite längre ner i inlägget.


Jag tycker om Tim Holtz Paper Dolls och Mini Paper Dolls, de är användbara till mycket. Jag tycker att han ser ut som en brevbärare.

 


 Välkomna till YouTube för att se hur jag fick ihop mitt kollage och vad jag använde för material:



Värd för utmaningen är Leigh's Art Studio och Art and Junk Journals with Julie . Du kan läsa och titta mer om utmaningen #2022collagechallenge på deras respektive kanaler på YouTube.


Så här såg utmaningen ut för september månad:


---------- Material ----------

• Skatter från mina gömmar, de flesta väldigt gamla

Tim Holtz Mini Paper Dolls

Journal / Traveller's Notebook created with Eileen Hull / SIzzix XL Dies Travel Journal

 
Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie a.k.a Mixed Creativity by Marie 

#collage #kollage #2022collagechallenge #utmaning #scavengerhunt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar