fredag 6 oktober 2023

Art Journaling med inspiration från #ArtsyTrio Mood Board #26 "Amazing October"

Idag är det dags för Mood Board #26 i gruppen #ArtsyTrio på Facebook.
Månadens Mood Board är skapat av Bea Grob och har temat "Amazing October", foto längre ner i inlägget.
Jag fastnade för färgerna som man kan se i början av hösten, fortfarande grönt men det börjar bli rött och orange här och var. En tekanna fanns också på en av bilderna. Jag fick också nytta av ett kuvert som kom med posten och ett annat litet från en restaurang.

Amazing October

Välkomna till YouTube för att se hur jag får ihop allt: 

 




 

---------- Material ----------

 • Journal från Finnabair 300gr cold press paper, 5,5 x 8 inch

Finnabair Clear Gesso
eller
Amsterdam Transparent Gesso

• Stencil from StencilGirl - Crackle 

• Akrylfärg från Amsterdam i blått, grönt, turkost, gult och orange

• Okänd stencil med stort blad

• Bild som jag fått från en vän

• Kuvert som jag fått med posten

• Vit penna

• Svart penna

• Blyerstpenna

White Gesso ex från Amsterdam

Blending stomp

Heat tool från Tim Holtz/Ranger

 

 Mood Board #26 created by Bea Grob for #ArtsyTrio

 


 

 #artjournal #mixedmedia #ArtsyTrio #moodboard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar