lördag 6 juli 2024

Floationg gatefold duble pop-up - DT-Jannike


Då var det en ny månad och ny Moodboard för den här månaden och jag har tagit inspiration av jordgubbarna. Blev det jordgubbar för er under midsommar? Jag kan säga att vi har ätit massor med jordgubbar, våra jordgubbsplantor har levererat riktigt bra i år. 

Pappret jag använt är från mina gömmor och jordgubbarna på insidan har jag faktiskt målat själv med vattenfärger. 

/Jannike




********************************

Material:

Grön cardstock

Scor-Pal Measuring & Scoring Board 12"X12"

Paper Cutter With Scoring Tool 15x30.5cm Ivory - Vaessen Creative

Skaparlustens Bokbindarlim

Vattenfärgspapper som denna Distress Watercolor Cardstock - Tim Holtz

Akvarellfärg som denna Art Aqua akvarellfärger (48pcs) – Pigment

Grattis dies


********************


#skaparlusten #mixedmedia #scrapbooking #mixedmediaart #paperart #papercraft #craft #skaparlustenskreativavänner #handmadecard #handgjordakort #cards #popupcard #gatefoldcard #floatinggatefoldcard  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar