söndag 22 november 2020

SHE said: 2020, Not my favorite year!

SHE-art är ett alldeles eget sätt att uttrycka sig. Man skapar en härlig bakgrund och sedan en "SHE" på vilket sätt man vill. Sen ska man komma på något för henne att säga.

SHE said - 2020 Not my favorite year!

Jag använde svart, grått och vit Gesso till sidan. Jag ville att den skulle vara gråmulen och dyster och lite skrovlig och ojämn, precis som 2020 men med lite ljusa partier. Min sjukvårds-SHE är trött och sliten och blickar framåt.

Jag spelade in medan jag gjorde min sida. Men ... för att hålla sig till temat så  la min kamera av med inspelning när det började närma sig slutet. Men, det viktigaste kom i alla fall med. Välkomna!



Jag har genom åren gjort en del SHE-art och här ser ni några av dem

Jag har en egen spellista på YouTube för mina "SHE" om ni är nyfikna på hur jag gjort dom.

Spellista för SHE-art på YouTube/Mixed creativity by Marie

Hoppas alla mår bra och kämpar på!

Marie 

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar