fredag 1 januari 2021

Dreams and Hope for 2021- Let us start with Art - YouTube Hop 🎹🎬

Äntligen har vi lĂ€mnat 2020 bakom oss och ser fram mot ett, förhoppningsvis, mycket bĂ€ttre Ă„r.  För min kreativitet innebĂ€r det att jag kommer att delta i ett s.k YouTube Hop som vi kallar - Let us start with art. Första fredag i varje mĂ„nad under 2021 kommer vi att lĂ€gga upp nya, trevliga, kreativa videos pĂ„ YouTube för att inspirera dig. 

Mitt första bidrag Ă€r att mĂ„la mina drömmar och hopp för 2021. 


Jag valde att anvĂ€nda en kombination av fĂ€rger som jag verkligen gillar blĂ„tt och med en kĂ€nsla av rost men med stĂ€nk av metallskimmer. En favoritstencil frĂ„n TCW Mini Rosetta tillsammans med Finnabairs Modeling paste. Tim Holtz har en stencil med ett mönster som jag tycker vĂ€ldigt mycket om, Trellis, och vilket tur att den finns som en Big Dies ocksĂ„. 

Hur fick jag ihop allt detta till min sida? VĂ€lkomna till min kanal och sedan vidare till de andra som deltar i YouTube Hop för januari 2021. LĂ€nkar kommer att finnas under varje video. 


 

*******************

Vad Àr tanken bakom Let us start with Art?

Bea Grob frÄn Mixed Media and More hade denna idé för ett mÄnatligt samarbete första fredag varje mÄnad under 2021. Vi Àr en grupp skapare som gillar att inspirera till kreativitet, bort frÄn den vardagliga rutinen. Det handlar om att mÄla, rita, illustrera antingen analogt eller digitalt. Det kan vara allt frÄn oljemÄlning, akvareller, collage, blandade medier och mer. SÄ lÄt oss börja med lite positivitet och fina saker.

Vi skulle gÀrna vilja att du blir inspirerad och skapar tillsammans med oss och anvÀnda dÄ #letusstartwithart , nÀr du Àr nÄgonstans pÄ sociala medier, oavsett om det Àr pÄ Facebook, Instagram, Twitter, Tiktok eller vad som helst.


 Hoppas du blir inspirerad till att vara kreativ!

Marie

#keepcalmandcreateart #stayhomeandcreateart #coronatimes #coronatider #letusstartwithart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar