torsdag 29 november 2007

Jag kommer att vara bortrest över helgen !

Detta innebär att butiken är obemannad och jag kan varken ta emot era beställningar eller svara på mail....Jag hoppas på att ni har överseende med detta!

För att kompensera denna "dåliga" service vill jag bjuda på lite roliga

ERBJUDANDEN ...som gäller från och med NU!!!

  • Det var så populärt så vi tar det en gång till....Köp ett mönstrat papper ord. pris...få ett matchande cardstock GRATIS! (jag matchar till dig)

  • Handlar du för 500 Kr får du ett överraskningspaket som är värd 200 Kr!
  • Köper du 10 Paintables från Prima Marketing får du 1 paket Akvarellpennor!!!
  • Kika runt bland alla mönstrade papper....lite här o var har jag sänkt priset rejält... bara att frossa!
För övrigt är det FULLT med nya varor....PROMARKER pennorna!!! Härliga Paintables som du färglägger själv från Prima Marketing och helt underbara papper från My Minds Eye - Bohemia och mycket, mycket mer...

.....men kom ihåg....jag kan inte göra någonting förrän måndag kväll!!!

Och så måste jag få reservera mig för slutförsäljning!

Ilona

Inga kommentarer: