torsdag 29 november 2007

Nu är jag äntligen tillbaka!

Och ordningen i butiken återställd.....TACK till alla er kunder som har gjort beställningar och som så tålmodigt har väntat. Det blir ju så att det tar lite längre tid än vanligt och att en del artiklar tar slut...men ni tar det med jämnmod...det uppskattar jag.
Och TACK för alla goa och uppmuntrande kommentarer, dom värmer!

Just nu lägger jag sista handen vid månadspaketen...riktigt läckra, tycker jag själv! Planerar också för en tävling!!! Kommer snart!

Och så har jag filosoferat över vad vår hobby egentligen betyder för oss.....Är det bara vackra papper, nya stämplar och häftiga dekorationer som väcker habegär? Eller fyller vårt skapande en annan, viktig funktion? Fyller den tomrum? Beskriver den drömmar?

..........vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar