tisdag 29 januari 2008

TRÖSTPRIS!!!


Ja, jag vill på något sätt visa min uppskattning för allt det arbete och all den energi ni lagt ner på att skicka in era bidrag. Underbara bidrag!

Så jag kläckte idéen om tröstpris....

Nästa gång ni handlar hos Skaparlusten bjuder jag på 15% rabatt!
Gäller dock inte Månads Kit och reda nedsatta priser
Uppge nummret på ditt bidrag i meddelandrutan!

Hoppas att det kan muntra upp lite!

Och.....jag vill gärna ha några av er som Gäst Inspiratör!
Så när ni minst anar det, hör jag av mig!

Kram!

Ilona


8 kommentarer:

  1. Så generöst av dig Ilona! Tack!
    Sen är det bara att vänta o se om jag är en av de lyckliga gästisarna;-)
    kram
    Nita

    SvaraRadera
  2. Det är jättegeneröst av dig!
    Även jag håller tummarna för en ev. gästmånad. :D

    SvaraRadera
  3. Åh, vad snällt, det var en kul överraskning! Tack!
    Å den som lever får se... brukar man väl säga!
    :) /KatarinaK

    SvaraRadera
  4. Härligt härligt! Det var ett fint och generöst erbjudande :) Och att få vara gästis hos dig hoppas vi nog alla på litegrann tror jag!

    SvaraRadera
  5. Tack för erbjudandet! Det passar plånboken. Jag skulle gärna vara gäst DT hos dig :-)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Så snällt!
    PS. Hör gärna av dig ;-) DS
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart erbjudande från dig.
    Självklart hoppas jag som alla andra med att bli utvald som gäst dt en månad hos dig!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Ååååå, vad kul! Och visst skulle det vara kul att få vara gäst dt!

    SvaraRadera