söndag 27 januari 2008

Vinnaren är...............

Detta är nog det roligaste jag varit med dom!

Alla dessa härliga tolkningar och mail jag fått ta del av känns väldigt speciellt!
Jag vill tacka er alla för att ni så generöst har bjudit på er inspiration och er kreativitet, men också alla era tankar kring er skaparprocess...vad det är som driver er! Det känns som om jag känner er alla personligen.

Men...detta är också något av det svåraste jag varit med om! Jag måste ju välja...och egentligen vill jag inte!

ALLA bidragen är vinnare i mina ögon! Ni är sååå jätte duktiga!!! Jag vet att många av er har övervunnit er själv när ni skickade in era bidrag.....en stor eloge till er! TACK TJEJER!!

Nu till saken....

Det Inspirations Team jag valt under stor möda, hjärtklappning och ont i magen, är......

~~Anna Nilsson / annyt ~~

~~ Sofi Johansson / fialoppan ~~

~~ Smulan Persson / smulanp ~~

~~ Monica Martinsson / momma ~~

~~ Mette Kallander /mettka ~~

VÄLKOMMNA TILL SKAPARLUSTEN!!!


Eftersom det var så många fler jag egentligen ville ha med så kommer jag att ha en GÄST INSPIRATÖR varje månd! Om detta återkommer jag.

Till alla er andra.....Ge inte upp! Att jag inte valde er betyder inte på något vis att ni inte är vinnare....det betyder bara att jag inte kan ha 65 Inspiratörer!

Stor kram till er alla!

Ilona

16 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Stort grattis, tjejer!!! Ska bli superskoj att samarbeta med er och Ilona!!!

Kram
/Helene

Anonym sa...

Åhhhhh jag tror inte att det är sant! Ni har verkligen gjort mig lycklig!!!! :)
Det ska blir så himla kul att få jobba för Skaparlusten och för dig Ilona som är en så härlig person att ha att göra med!
Jag ser även framemot att få samarbeta med det underbara team som du har valt ut! :)

ÅÅÅhhhh vad jag är glad! :) :)

Kramar
Mette

Anonym sa...

Var bara tvungen att kolla så det verkligen stod mitt namn här oxå!!
Jag är verkligen superglad över att fått ert förtroende...
Det ska bli otroligt kul, utvecklande o inspirerande att få jobba för Skaparlusten!!
Tack igen för förtroendet!!
Stooor Kram// Anna

Anonym sa...

Grattis till alla er som blev inspiratörer! Va kul, jag ser verkligen fram emot att se vad ni kommer hitta på framöver! :)

Kram på er!

Sofia sa...

Grattis tjejer ni kommer göra ett toppen jobb.

Anonym sa...

Grattis tjejer!!!
Det ska bli spännande att se vad ni hittar på, jag ser fram emot en massa inspiration från ett toppenteam!
/KatarinaK

LottaM sa...

Stort GRATTIS till er allihop. Jag är jätteglad för er skull (och lite avis :-) Ni kommer att bli ett toppen team. Ser fram emot att inspireras av era alster.

Kram Lotta

Anki sa...

Ja, det är klart att man blir lite lite avis, men samtidigt så tycker jag att Ilona har gjort ett bra val, eftersom ni är riktigt duktiga. Många grattis från mig!

Anonym sa...

OOOJ vilket arbete att välja ut fem av alla dessa 65 som sökte! Grattis till er som kom i teamet och ett stort hurra för alla som deltog, ni är superduktiga allihopa!

Kram, Nette

Unknown sa...

Stort grattis till er allihop - ni är verkligen superduktiga :)

Ska bli spännande att se era alster!

Anonym sa...

Stort Grattis till Er alla!!
Ni är alla otroligt duktiga och jag väntar med spänning på att se vad Ni kommer att hitta på.

GRATTIS än en gång!

Kram från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Monika sa...

Jag satt i bilen och surfade på mobilen och läste detta. Tänkte att ja, ja, jag blev ju inte vald, för det där måste väl vara en annan Monica...
Jag är fortfarande inte säker så jag måste spana in alla bidragen igen så det inte finns en till som heter som jag.

Anonym sa...

Grattis Tjejer! Nu ser jag fram emot massor av inspiration från er.. :D

Sofie sa...

GRATTIS!!! Ser fram emot att bli inspirerad :-)

fialoppan sa...

Wow, vad glad jag blir!!!! Tjohoooo!!! Tusen tack för förtroendet Ilona!
Jippijippijippiiiiiii!

Anonym sa...

* Tass tass in, jag var på bloggrunda så jag hamnade hit! :P * Kram