fredag 29 februari 2008

Leveransbesked!!

Jag har precis fått leverans besked från leverantören om dessa efterlängtade sakerna....



Leveransbesked MM Desktop Organizers White

"Jag beklagar att vi måste skjuta på leveransbesked på de här och orsaken är att de har överskridit alla säljprognoser på making memories. Nästa leverans kommer in först i slutet på april och vi har reserverat ett stort antal så om inte skeppet sjunker eller nåt annat oförutsett inträffar så skall vi ha dem här då. Jag beklagar detta.

Observera att detta alltså endast gäller den vita. Desktop Organizer Kraft och Carousel är på gång hem och vi väntar dem i nästa vecka."

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge!
Eller hur?

Ilona

1 kommentar:

Monika sa...

Men ååå... en sån´ MÅSTE jag ha!
Jag förstår att de överskridit förväntan.