onsdag 27 februari 2008

Vill bara berätta att nu är jag vän med min dator och webbutiken igen!

Så nu under kvällen kommer det ett mail till er alla som väntat...

Ett jättestort TACK för ert tålamod!

Ilona


UPPDATERING!!

Alla ordrarna är plockade, en del är kompletta andra är en del som saknas i.
Jag har problem med butikens adressregister och kommer inte åt era mailadresser...
Hoppas att det löst sig till i morgon, torsdag!
Återkommer så fort jag kan!

Ilona

Till alla er som har beställt och som fortfarande inte fått någon bekräftelse!!!

Jag packar som en tok här hemma och gör allt jag kan för att det skall gå så fort som möjligt!
Så ge inte upp om det dröjer.....

Kram Ilona

1 kommentar:

EVA / whiskyochchampagne sa...

Fick mitt månadspaket häromdagen och är supernöjd !!! Vilka vackra papper mm... Nu gäller det bara att bestämma sig vad jag ska göra av allt det vackra !
Ha en fin helg !
***
K R A A A M från EVA !!!