måndag 30 juni 2008

Härligt Juli-paket av Mette

Det månadspaket som jag fick att arbeta med var i underbara gröna toner tillsammans med svart.

De två färgerna blir verkligen jättefina tillsammans... Så när jag fick paketet väcktes genast min skaparlust! :)

Den första layouten är på min dotter som har gjort en härlig midsommarkrans.
Alldeles för stor, men ändå så fin! :)

Kortet passar perfekt ihop med de somriga färgerna i fotot.

Som dekoration har jag dels använt de dekorationer som var med i paketet, men jag har även klippt ut från den Lace Cardstock som var med.


Till nästa layout valde jag en svart bakgrund som verkligen framhäver de härliga gröna tonerna i de mönstrade pappren.
De fina bling-blommorna passar också perfekt till den svarta bakgrunden. Den gör att de verkligen syns på layouten.

Den här layouten är i formatet 12x6.

Här valde jag att använda mig av ett mönstrat papper som bakgrund eftersom fotot i sig själv var ganska mörkt, så blev det bra med en roligare bakgrund.

Här var jag dock tvungen att använda mig av vita bokstäver eftersom de svarta "försvann" i bakgrunden.

Till nästa layouten av min dotter som student valde jag det härliga gröna pappret med sammets-struktur som botten.

Det var i en sån härlig grön färg och kändes exklusivt, precis som hennes stora dag var!

Även här använde jag Lace Cardstock som dekoration tillsammans med massor med andra fina dekorationer som var med i paketet.

Jag ville ha mycket bling och glitter på layouten för att ytterligare framhäva den stora dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar