torsdag 29 januari 2009

Bidrag till Utmaning 4 - Det bästa jag vet!

ÄNTLIGEN!!!

Jag har kämpat på alla sätt o vis med denna bilden....OCH NU LYCKADES DET!
Jag vet inte hur jag gjorde men det spelar ingen roll nu.

Här kommer då Sandra Erikssons bidrag!

TACK Sandra!

***********************************************

Hejsan!
Nu var jag tvungen att vara med igen... Kul utmaning!
Det finns ju så mycket jag tycker om, men goast e´nog godis än då - gotteråtta som jag är. Sydde mycket på denna Lo, runt om... samt både bokstäver & några ringar fick sin dos, mm! älskar detta!
KramiZ Ullkika ;)




***********************************************
Hallojsan!
Hade missat att ni kör dessa tävlingar, så jag slängde ihop en lo i all sin hast!
Ska även ta och göra de ”gamla” utmaningarna!!
För min BOM har jag knappt kommit igång med,
så detta passar mig perfekt!!

Kram

Maria Sundlöf (Maria S)


**************************************

Hejsan!
Här kommer mitt bidrag.

Jenny E/pusselbussel


*********************************************
Tack för en utmanande utmaning.

Hälsningar
Ulwa Wallin


Här kommer ett härligt bidrag från Josefine.
Så här skriver hon själv:

det bästa jag vet är ett leende i sommarsolen! speciellt detta vackra leende av min vän Pernilla. :) skissen har jag tagit från http://scrapsketches.blogspot.com/.



”Det bästa jag vet: är Te och Choklad”

Sen är jag lite av en nattuggla- ofrivilligt men ändå..
Så därför fick ugglan trona i hörnet.


Tack för inspirationen!

Maritha // Dilorff

1 kommentar: