fredag 13 februari 2009

Hej kära pysslare!

Då har jag äntligen orkat skapa i sjukdomstider!
Fick ett DT-kit denna månad med fantastiska papper från
Little Yellow Bicycle "Love Letters"
Det var så roligt att skapa av dessa härliga papper! =)
Det blev en lo på min dotter Nathalie som är
"Så underbar"

Jag har ruggat & distressat en del kanter,
klippt ur detaljer av ett annat papper samt använt
mullbery papper i vitt & svart, blommorna kommer från
Prima & You Do & är distressad runt kanterna,
filtblommorna har jag klippt ut ur ribbon som är
självhäftande, texten "XOXO" i metall
dekosen kommer från MM,
använde oxå härlig tyll & band från MM "Love notes"
swirlsen är en transparant overlay,
samt en del egna dekosar.

Jag hoppas att jag satt igång lite kreativa ideér
så att ni får en härlg skaparhelg! =)

Kramar Ulrica "Mysmumlan"


3 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhhhhhh,,,,,, noget såååå yndigt.

Monika sa...

Jättevackert!

Emma sa...

Helt fantastiskt vackert!! Hoppas ni slipper alla eländiga "sjukor" snart!!