torsdag 12 februari 2009

Stora Februarikitet-Annyt

Hej o håå säger jag bara, scrappa på!!
Jag fick stooooora kitet denna månaden o det ÄR verkligen STORT.
Papper i massor o dekorationer i mängder, blandade färger som passar
till det mesta... jag har skapat 5 layouter än sålänge..
Tro mig, det finns fortfarande material kvar.
Det mesta ingår i stora kitet, har endast lagt till lite akrylfärg,
Thickers och alfabetsstickers..ett par cm floss.
Köper ni detta kit har ni att göra, hedersord!
Kram// Anna

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, så supersnygga de är, allihop!! :)

Anonym sa...

Wow vad många snygga los. du har skapat! Vilken klippa du är! ;)

Kramar!

Monika sa...

Meen... hur läckert som helst! Oj så mycket du skapat!!!

Jag har också det nedre pappret och satt just o funderade på varför jag köpte det, men nu blev jag sugen på att skapa med det.