söndag 12 december 2010

Åh, kärlek till Glitz!

Ibland så dimper det ner material i ens brevlåda som bara andas ens eget namn... Som får en att vilja skapa direkt! Och så kändes det då jag fick ett paket från Ilona med underbara papper från Glitz, massor med blommor, masker och annat skojsigt! Färgerna på Glitzpapprena går i grönt, turkos, svart och det är färger som jag verkligen älskar!

I butiken ser pappret mer gult ut än det är, det är helt fantastiskt fint på båda sidorna - jag har dock valt att leka med baksidan som grund :-D Sen har jag mistat, satt på en lång sticker och lekt loss!


De vita blommorna har fått sammetsglitter på sig, så snyggt till de läckra glittriga svarta bradsen. De små hjärtana på ordet "bebis" är egentligen spill från stickersen, som jag tyckte passade så fint som hjärtan ;-)


Mistat, stickers och så band i loop... Läckert, va?


Material jag använt då:
Papper: Glitz "Hoopla"
Stickers: Basic Grey
Mist: Tattered Angels "Chalkboard"
Mask: Prima
Blommor: Prima "Craftable Flowers" (vita) , Youdo (svarta)
Brads: Creative Imaginations
Privat: band, stämplar, ink, Youdo's sammetsglitter

1 kommentar:

Anki sa...

WOW denna fick du verkligen ihopa HELT UNDERBART! Den är sååå VACKER!
Gillar den massor och så läckra tekniker! Bra jobbat Helene!