onsdag 1 februari 2012

Årets snöbok...

Som alla har märkt så kom snön. Och med den konstigt nog så kommer snuvigheten också. Jag och min dotter har legat och snörvlat ihop. Men lite fick jag allt gjort, dock inte allt. Dekorationerna ska i boken och den ska färdigställas helt, men en liten tjuvtitt får ni.

Ilona hade dessa härliga papperna inne och det passar bra nu när man ska ha vantar och allt annat för att gå ut. Ville göra en bok som man kan ha till dom snöigt härliga bilderna. Och den blir väldigt bra när den är helt färdig.


Insidan är som paperbags fast i cardstock. Tjockt jo jag tackar, men det gör inget lite charmigt.
Små kuvert att skriva sina hemliga påhitt i kanske.


Här är två kuvert som man kan stoppa i boken. Jättecharmiga.


Scrapa på!!

Detta har jag använt:
Cardstock: orange peel vit
Mönstrat: winterland

Diverse dekorationer kommer och dom finns som alltid i den fysiska affären...

Inga kommentarer: