fredag 3 februari 2012

Mist och 7dots studio

Mmmm, jag har plockat fram lite stickers jag har kvar från den underbara serien 7dots studio. Eftersom jag ville leka loss med rosa så blev det lite mer romantiskt då jag mistade kakservetter/doilies med tre olika färger.

Det syns knappt, men jag har målat bakom fotot och dekorationerna med lila och rosa mist. Sen stänkte jag ut mist diagonalt över sidan. När kakservetterna torkat fäste jag dom med flytande lim och sen gick jag loss med stickers. Fantastiskt roligt och nöjd blev jag ;-)




Ha en underbar helg och skapa på!
Helene - webmosterhelene

Materiallista:
Papper: Bazzill
Stickers: 7dots studio "Elise rebel - stickers 12x12", 7dots studio "Elise rebel - stickers 6x12"
Mist: Rangers Perfect Pearls Mist (Pink Gumball, Grape Fizz, Mandarin**)
Övrigt: doilies*, bling*, bokstäver*

*privat
**tillfälligt slut

Inga kommentarer: