måndag 20 februari 2012

vackra du

Vår underbara Linnea, vacker på både insidan och utsidan! Varmt hjärta, glatt humör och omtänksam - tänk vad jag är stolt och tacksam över mina fina döttrar!



Utklippta fjärilar, lite pillergöra men väldigt vackra!

Material:
Papper: Tuva Lagoon, prick turkos båda från Inkido
Dekorationer: fjärilar; Gabrielle Elegance från BoBunny, band från den fysiska butiken.
Blingstenarna och bokstäverna kommer från mina privata gömmor.

Fjärilarna sitter fästa på vita 3:e kuddar, i förpackningen finns både små och stora kuddar. Det mesta limmar jag fast med Scohtch Strong & Precise Glue, ett lim som torkar genomskinligt och sitter superbra. Banden har jag satt fast med dubbelhäftande tejp.

Nu har mer en halva februari gott och jag njuter åt takdropp och att solen äntligen värmer en smula!

Önskar er alla massor av tid för att skapa - det är sånt vi alla mår gott av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar