fredag 9 mars 2012

Vackra Bo Bunny!!!!

Åh, har ni sett de nyheter som trillat in i butiken?! Bo Bunny och Prima för att nämna några?!!

Jag fick de här underbart fina Bo Bunny-papprena i mitt senaste kit, dels "Country Garden" - med trädgårdstema och så det här prickiga pappret från serien "Double dot". De är såååå vackra! Och till "Country Garden" finns det ett paket med diecuts som är såååå fina, det inne håller fjärilar, journalingrutor och massor med annat!! Perfekt för den som har lite trädgårdsintresse, men jag kommer nog visa lite andra användningsområden för papprena oxå - då de inte bara är fulla av fröpåsar och sånt ;-)

Jag skar till lite papper och la dom lager på lager. Ritade sömmar runt allt, då jag tycker om då papprena ramas in. På den utstansade fjärilen till vänster samt ramen där jag satte min rubrik har jag gnuggat lite guldfärgad InkaGold, det blev en så läcker glänsande guld/orange effekt. På fjärilarna har jag även duttat lite glitterlim för att få lite glimrande effekt.


Läckert tonat med guldorange och gult!


Jag stansade hål i den här söta journalingtagen, placerade min titel på den och sen knöt jag snöre i den. Det blev riktigt fint!


Ha nu en fantastiskt helg, skapa lugnt så ses vi om en vecka igen!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Bo Bunny "Double dot - Chocolate Vintage" (brun), Bo Bunny "Country Garden - Dot" (gul och prickig), Bo Bunny "Country Garden - Stripe" (grön)
Diecuts: Bo Bunny "Country Garden - Noteworthy"
Färg: InkaGold "Orange" (guldfärg), Fluid Chalk (chestnut roan)*, Stickles (glitterlim), StazOn "Timber Brown" (brun stämpeldyna)
Övrigt: snöre
Stans: Martha Stewart
Bokstäver, zickzackstämpel*

*privat

Inga kommentarer: