tisdag 17 juli 2012

Älskad av farmor

Som ni säkert vet vid det här laget finns det en liten prins i mitt liv, och inte bara i mitt liv :) Han älskas av många och däribland av sin farmor, bästa Susanne!








Material:
Mönstrat papper; från Graphic 45 serie "A Ladies Diary Collection" följande papper har jag använt: A Ladies Diary (baksida), Focal Point (baksida) samt Delicate Details (både fram- och baksida).
I samma serie fins också ett ark med Alphabet Stickers som innehåller 4 olika typsnitt (till ordet farmor har jag använt stickers från arket, övriga stickers är privata). Urtavlan kommer från ett ark med chipboard tags från samma serie. Den söta fågeln nere till vänster kommer från Primas serie Resist Canvas Shapes och är infärgad med Distress Ink Pad Tattered Rose. Den harlekinmönstrade masken hittar du här!

Nu ska jag strax bege mig på en liten
inköpsrunda i Skaparlustens trevliga butik, vädret är som bekant inte av det roligaste slaget och jag känner att det är bäst att förbereda sig på fler regntunga dagar, själv är jag bl.a riktigt sugen på de nya alfabetstämplarna från Prima!

Må gott och hoppas att solen skiner där just Du är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar