lördag 14 juli 2012

SOMMARUTMANING PÅ SKAPARLUSTEN!

En del av er har kanske hört ryktas om en utmaning här på Skaparlusten.....

Det hela började med senaste numret av INZPIRA.
 Butiks DT-Lotta bläddrade igenom den och fick ögonen på sidan 78 - 79 där en jätteduktig
norsk jente inspirerar med en superfin
ALTRAD TVÄTTBRÄDA!

Lotta blev inspirerad att göra en själv men utmanade även Butiks DT-Marie, som antog utmaningen....
Och eftersom jag har en tvättbräda hemma så drogs jag med av bara farten och sällade mig till de utmanade.

En sån rolig utmaning vill vi inte behålla för oss själv, så nu
UTMANAR VI ALLA 
ATT ALTRA EN TVÄTTBRÄDA!

Ta en bild på din tvättbräda och skicka till  info@skaparlusten.se
Vi utser en vinnare den siste September som belönas med ett välfyllt kit.



Passa på att anta utmaning du också!
Senast den 30 September vill vi ha ditt bidrag.
Har du frågor eller funderingar maila dom till info@skaparlusten.se så svarar jag så gott jag kan.

Önskar alla en skön fortsättning på sommaren!
Ilona



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar