fredag 13 juli 2012

Vackra pasteller

Åh, jag som älskar starka färger egentligen har blivit mer och mer såld på ljuva mjuka pastelltoner. Häftigt det där egentligen! Tror det hänger ihop med att jag just nu är helt inne på att måla med akvarellfärger... Pastellfärger påminner ju om akvareller.

Idag visar jag en layout jag gjort med söta romantiska papper i pastellfärger från Melissa Frances, papprena är från ett 6x6-paket. Papprena är verkligen hur ljuvliga som helst!

Och så har jag även stämplat med underbara Primastämplar med den turkosa färgen ur sommarkollektionen av distress ink. Jag måste säga att ALLA dessa kollektioner som de kommit med är helt ljuvliga, denna är verkligen inget undantag med turkos, rosa och grön dyna.




Egengjord blomma och stämplat urklippt fågel


Stämplat hjärta, monterat på 3d-kuddar

Så underbara stämplar det är, här är en liten mening. Så användbara!

Hoppas du har det bra, jag tycker sommarvädret är lite konstigt och beräkneligt. Svårt att veta om det ska regna eller vara sol *s*
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Bazzill (cardstock), Melissa Frances "C'est la vie" (paper pad)
Distress Ink: Rangers sommarkollektion
Stämplar: Prima "Cling Stamp Musicale"
Dekorationer: zickzackband*, knapp*, tag*

*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar