fredag 31 augusti 2012

Snabbscrappa!

Det blir inte alltid som man tänkt sig, visst är det märkligt det där?! Min minsting har börjat på dagis och jag trodde mig ha mycket tid. Men icke, i tisdags blev han sjuk med feber och han är lite "svår" att ha bredvid sig då jag skapar. Så jag har fått scrappa en snabb sida, vilket är MYCKET befriande att göra det med!

Så här kommer en sida med ett sött foto på en glad kille, med underbar Little Yellow Bicyclepapper och så gessobårder. Mmmm!




Ha en härlig helg, trots regnet. Vi får hoppas att det lugnar sig lite under lördagen och söndagen!
/Helene - webmosterhelene

Material:
Papper: Little Yellow Bicycle "Splash - Skinny Stripe Multi" (blå bakgrund), Little Yellow Bicycle "Splash - Sea Urchin Spots" (grön/blommor), Little Yellow Bicycle "Splash - Sunkissed Starfish" (zickzack)
Dekorationer: Little Yellow Bicycle "Splash - Fabric Favorites" (blommor), tags*, kakservett*
Akrylfärg: Adirondack Paint Dabbers "SnowCap"
Gesso: Studio
Mask: Rangers Dylusions "Letter Jumble"
Övrigt: bokstäver*
*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar