fredag 24 maj 2013

Vackra Bo Bunny

Hej där!
Det var ett tag sen jag bloggade, ber om ursäkt för det. Det har varit mycket med jobb och sånt, när jag väl varit ledig har jag knappt haft tid för datorn. Denna sida gjorde jag för drygt en månad sen, så länge sen har den legat och väntat på att få bli publicerad....

Jag blev kär i dessa papper i rosa och grå toner från Bo Bunny, de är helt fantastiska och så lätta att skapa med. Ville skapa en sida som kändes skir och luftig...






Ha en fantastisk helg!
/Helene - webmosterhelene

Material: (tyvärr är mitt internet segt vid skrivande stund och jag har inte möjlighet att lägga upp länkar till sakerna)
Papper: Bazzill (cardstock), Bo Bunny
Dekorationer: Bo Bunny (tårtpapper), Prima (dragkedjehänge), minirosor, rubons* tag*, bling*
Färg: Distress Paint (rosa färg), Dylusion (svart mist)
Mask: Dylusion
Bokstäver, fjärilsstans*

*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar