fredag 6 september 2013

Mer Project life

Idag fortsätter jag att visa lite härliga Project life-sidor. Detta uppslag är för vecka 4 2012, dvs förra årets foton mm.... Jag skapar ju även bakåt i åren nu... Det är en sån fantastisk grej, att skapa med färgglada papper och få in allt i album direkt!

Jag har  blandat lite ur olika kit på dessa två sidor och minns inte riktigt vilka, men de är från Becky Higgins i alla fall. Att de skiljer i färger på vänster och höger sida, beror på att det ska sitta två layouter mellan sidorna. Den ena är gjort och insatt, gjord för ca 1,5 år sen. Så jag har alltså valt att välja ut gamla layouter som passar in och sätta in i Project life-albumet. Den andra sidan kommer jag skapa så småningom!






Ha en riktigt härlig helg!
Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar