tisdag 3 december 2013

Ett kärt återseende

Dagar blir veckor, veckor blir månader och så plötsligt var det dags för kurs i Hässleholm. Grått och ruggigt men inne i kurslokalen strömmade värmen mot oss, en massa kreativitet alstrar mycket värme - min egen mycket o-vetenskapliga teori.

Det var ett gäng som ville göra Graphic 45 box i French country med tillhörande sju flip-album.
Så här såg min ut som jag visade  i början på oktober:


Vill ni se hur trevligt vi hade det?

Det pratades...

... skrattades...

... tankar...

...koncentration...

...val..

...glädje...
Vi hade en riktigt trevlig dag och alla verkade vara nöjda och belåtna. Men... skapades det något? Jodå, se här (vissa ville inte var med på bild):


Det blev t o m lite nya fina tygblommor som dekoration.
Det var väl en härlig början på december.

För er som vill göra flip-albumet så har jag en video sedan tidigare på YouTube.
 

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Mycket fint. Skall se om jag kan göra det med. Har en Scorpal men hittar inte alla mått på den ( inge blå små streck här inte :-) )
    Sinikka

    SvaraRadera
  2. Det var fantastiskt roligt, jag hoppas vi ses snart igen. kram på er båda
    Annette

    SvaraRadera