fredag 11 april 2014

Samma kit på flera uppslag....

Hej, 
nu är det fredag igen och dags för helg. Tänk, det går så otroligt fort, snart är det vår på riktigt.... Då vi kan börja klä oss lite tunnare och få mer sol på näsan. Jag längtar!

Idag tänkte jag inspirera med två uppslag i mitt 2012-album, där jag använt KaiserCrafts underbart vackra kit "Snapshot". Eftersom detta var så populärt verkar det tyvärr vara slut i butiken, men skyndar du dig finns det fler av deras andra serier HÄR.

Så min tanke idag blir istället att inspirera dig att använda samma kit på två (eller fler) uppslag direkt efter varandra i ditt album. Jag brukar variera mig på uppslagen, men ibland då det ska gå lite fortare eller för att jag älskar ett kit extra mycket så kör jag bara på. I slutändan så spelar det inte så stor roll när man tittar i albumet.






Ha en bra helg!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar