fredag 12 september 2014

Project life-inspiration

Hej mina vänner!
Hoppas ni har det bra såhär i början på hösten! Idag fyller min näst yngsta son 6 år, så snart ska vi sjunga, äta tårta och skapa nya minnen att dokumentera!

Men idag tänkte jag visa ett uppslag från sommaren, med bland annat besök från Gröna Lund och en massa härliga vardagsfoton.... Det är det som project life är för mig, inte bara fest och glamour...

Till detta uppslag har jag använt ett av Becky Higgins nya value pack kit, nämligen "DIY Shop" samt Puffy Gloss-dekorationer från Heidi Swapp. Project life-korten går i brunt, grått och turkost och är fantastiskt fina och är lite nedtonade så de passar de flesta tillfällen och  gärna då man har många foton i spretiga färger!

Jag har stämplat med en  brun stämpel från StazOn, färgen heter Spiced Chai. StazOn har gjort sina dynor lite mindre, en perfekt mellanstorlek är de i nu. Det som är bra med StazOn-dynorna är att bläcket fäster på både papper och fotografier, så det är perfekt att stämpla på foton oxå!






Ha en härlig helg och skapa lugnt!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer: