lördag 17 oktober 2015

#ThinkPinkArt - Beskrivning på "Kuvertboxen" med hemligheter

Då är det redan tredje dagen på #ThinkPinkArt - eventet på YouTube. Har ni tittat på mina och alla andras video från de andra dagarna?

Idag är det dags att visa er hur jag gjorde mina kuverthög med hemlig gömma i. Jag har gjort den i rosa men man kan göra den hur "steampunkig" som helst om man vill.



















Det är inte mycket material som går åt och det går bra att använda vanlig, billiga kuvert som man brukar ha hemma, 10 stycken behövs.

Om ni är sugna på att göra en liten hög kuvert själv så får ni klicka er vidare in på min kanal på YouTube så visar jag er:


En dag kvar i #-eventet så ni är hjärtligt välkomna tillbaka imorgon, både hit till bloggen och till min kanal på YouTube för imorgon är det dags för andra roligheter.

Missade ni gårdagens video så hittar ni den här:


Ha en bra dag!

Material:
10 kuvert
Wellpapp/kartong
1 st 6x6 mönsterpapper
Dekorationer
Verktyg




Inga kommentarer: