söndag 14 februari 2016

Fortsättning på Pappersrester - högar som växer...

Som ni kanske såg i mitt inlägg och min video från 17 januari så har jag fortfarande kvar en del pappersrester från mina album som jag gjorde till mina arbetskamrater. Idag tänkte jag använda upp resten och göra ännu några kort.















Vad tror ni, blev det några kort? Blev jag nöjd?

Titta in i filmens värld så visar jag er hur jag gjorde två kort till, som jag faktiskt blev nöjd med.



Missade ni de första korten jag gjorde? Bara lugn - ni hittar den videon här:


Ha en bra dag!

Material:
Bazzill cardstock Nightmist
Bazzill cardstock Lace
Authentique "Seasons" mönsterpapper
Stanstar från Martha Stewart: 
Artic Snowflake (liten)
Alpin Snowflake (liten)
Artic Snowflake (stor)
Gren
Stämpel från Inkido (äldre stämpel som kan vara svår att få tag i)
Embossingpulver Blå Glitter från Reprint
Stickles "Picket Fench" eller "Frosted Lace"
Snöre, bling, pärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar