söndag 10 april 2016

När kreativitet flödar....

Jag gillar verkligen färgkombinationen lila, grönt och gult vilket är tur eftersom det är denna periodens ATC-utmaning. Tur är också att man får använda lite svart och vitt.

Ni har redan sett ett ATC som jag gjort men jag hade ju fler idéer och därför blev det ett till.  Denna gången använde jag bl a Tims nya Distress Crayons.

Jag gick igenom alla faserna för kreativ process, som på engelska lyder:
1. This is going to be awesome
2. This is hard
3. This is terrible 
4. I'm terrible
5. Hey, not bad
6. That was awesome


Så här blir det när "glitterpasta" möter Tim Holtz. Vill ni se min kreativa process? Följ med in till YouTube så visar jag er:



Vill ni vara med i utmaningen? Blogginlägget med min första video och informationen om periodens utmaning hittar ni om ni klickar HÄR

Ha en bra dag!

Material: 
Tim Holtz embossing folder, en äldre som kan vara svår att få tag i
Mini Stencil  - finns olika 3-pack att välja mellan, alla är lika fina. 
"Glitterpasta" - Sparkle Medium Finns massor av färger att välja på
Svarta halvpärlor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar