söndag 18 september 2016

Steampunk ATC - ett omtyckt tema

Det finns vissa stilar inom scrapbooking som är mer omtyckta än andra. Shabby Chic är sådan stil och det är Steampunk också.
Om jag ska göra något till mig själv så blir det ofta i lite mörkare färger, gärna lite maskulin stil och väldigt gärna metalldekorationer även tillsammans med ett fåtal blommor.

Så - när förra temat på ATC var Steampunk så var jag tvungen att göra ett eget litet ATC.














Är ni intresserade av hur jag gjorde det? Inget märkvärdigt men kan kanske ge någon inspiration. Välkomna in till min kanal på YouTube så visar jag er:



Ha en riktigt bra dag!

Material:
Pappersrester från K-Design
Tim Holtz Barock Die
Tim Holtz Thinlits Gearhead
Embossing folder med klockor
Magnet
Metallisk akrylfärg
Metall kugghjul bl.a från La Blanche Cogs small och lite större Cogs large
Tim Holtz stämpel "Creativity.... "

1 kommentar:

  1. Lena Erikssonseptember 18, 2016

    Så läckert! Verkligen inspirerande, måste bara testa!!!

    SvaraRadera