lördag 14 januari 2017

#ColoroftheYear 2017 - ATC box - projekt nr 3

Festen fortsätter på YouTube med eventet #ColoroftheYear 2017. Idag är det dags för min tredje video - och nu tänkte jag göra en ATC-box. Jag behöver nämligen en ny box/låda till mina ATC för 2017 och vad passar bättre än att göra den med årets färg "Greenery".

Jag har tidigare visat er denna enkla box men den videon börjar bli lite gammal nu så jag kände att det var dags för en nyinspelning.














Metallfötter och metalldekorationer tillsammans med lite blommor och några paljetter i "rätt" färg som dekoration.

Välkomna in till YouTube så visar jag hur ni också kan göra en enkel box till ATC eller något annat roligt:




Projekt nr 1 - bakgrundspapper.



Projekt nr 2 - Mixed media kort.



Välkomna tillbaka imorgon för ett nytt projekt!

/ Marie

Material:
Tunnare chipboard / kraftiga cardstock , man ska kunna biga och vika.
Martha Stewart Scoringboard
Tim Holtz Tinlits "Garden Greens"
Metalldekorationer från mina gömmor
Blomma, också från mina gömmor
Paljetter i gröna toner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar