torsdag 12 juli 2018

Finnabair besöker Skaparlusten 8-9 september 2018

Tiden går verkligen snabbt och nu är det snart dags för Finnabairs årliga besök hos Skaparlusten i Sjöbo.  Den 8-9 september kommer att bli en härlig, kreativ helg som man sent glömmer. Stora väldfyllda kit, vi lär oss mycket och får tips och idéer att gå vidare i vårt Mixed media skapande.

Mer info om klasserna finns i webbutiken: Mixed Media Classes med Finnabair
























Genom åren har jag haft förmånen att gå på några av Finnabairs Mixed media classes där jag fick lära mig skapa underbara projekt - eller snarare konstverk.

Jag gör nästan aldrig LO men 2016 gjorde jag en under en klass med Finn och den hänger så att jag ser den varje dag.























Undrar vilken som blir min favorit i år? Kanske alla fyra??

Vi kanske ses!

Önskar er alla en kreativ sommar / Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar