onsdag 22 augusti 2018

"Time" - Kort nr 2 med augusti månads kortskiss.

Jag tycker om att göra kort i olika stilar - testa och se om jag kan få ihop det. Jag tycker om Graphic 45 papper men har några som jag har svårt att jobba med men förstår inte varför. Idag åkte de fram igen.






















Fram åkte också en tygblomma som jag gjort för läääänge sedan. Även om den är stor kändes den lite ensam så jag stoppade dit några små rosor här och var. Klockan är en 3D-stickers. Jag har faktiskt börjat titta efter vad jag har i mina lådor och har bestämt mig för att i alla fall försöka använda det, och här passade faktiskt 3D-stickers bra.

Mitt första kort, "Free Spirit" som jag visade för någon vecka sedan var i en helt annan stil























Jag försökte i alla fall hålla mig till skissen för juli månad som ser ut så här:






















Kanske hinner jag göra ett kort till..... vi får se.....

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar