onsdag 5 september 2018

Kortskiss september 2018

September månads kortskiss kommer från PageMaps.com. Nu kan kanske högen med pappersrester minska ytterligare.

"Vävda" remsor av olika mönsterpapper på antingen cardstock eller mönsterpapper. Känner man att det blir tomt utan någon dekoration så får man lov att sätta dit både det ena och det andra. Det är ju DU som ska vara nöjd. 























Så här blev min första tolkning av skissen "Just a Little Note" - det blir säkert fler kort, för pappersremsor är något jag har mycket av.






















Mina pappersrester kommer från ett album jag gjorde för något år sedan - Back to school - med papper från Simple Stories. Länk till video där jag visar albumet:



Det finns också en video med beskrivning/tutorial och den hittar ni här:



Våra kortskisser finns i ett album i gruppen Skaparlustens kreativa vänner på Facebook.
Välkomna att skapa och ladda upp i gruppen.

Ha en trevlig dag!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar