söndag 2 september 2018

Your wings already exist ... all you have to do is fly - Art journal september 2018

Idag är det dags för min tolkning av september månads skiss, steg och Mood Board. Jag försökte som vanligt hålla mig till färgtemat, men det är ju inget krav. Man tar vad man har och vilka kulörer man gillar. Har man inga spray, då tar man färg istället.

"Your wings already exist - all you have to do is fly" - ett ord stickers från 13 arts tillsammans med en av 13 arts fjärilar från Transparent Foil Butterflies som focal point.























Välkomna till YouTube om ni är nyfikna på hur jag fick ihop min sida:



Önskar er alla en kreativ månad!

/ Marie

Material:
Någon form av mixed media journal
Modeling paste från Finnabair, Light paste
Stencil från StencilGirls Circle 9
Spray bla från 13 arts finns som chalk och som Pastell men även som Pearl
Word stickers från 13 arts
Fjäril från Film - Transparent Foil Butterflies
Vax från Finnabair, Opal Magic Vintage Silk
Stämplar


Inga kommentarer: