söndag 6 januari 2019

Kreativa Mål - Art journal Januari 2019

Skriver ni listor? Bockar ni av och känner er tillfreds med livet? Med januari månad får man en ny fräsch start och kan se fram emot att under ett helt år att uppfylla sina kreativa mål .... förhoppningsvis.

Temat för januari månads art journal var just "Mina kreativa Mål för 2019", att skapas i månadens färgtema som är grått och gult samt använda valfri skiss + steg från 2018.






















Alla 2018 års skisser finns i ett album i vår grupp på Facebook - Skaparlustens kreativa vänner. 

Jag valde mars månad 2018 - som inte hade någon specifik skiss men däremot lite trevliga steg.
Välkomna in till YouTube så skapar jag min sida:


Önskar er alla en riktigt bra början på 2019!

/ Marie

Material jag använt: 

Art journal, Mixed media journal eller liknande.
Diverse bakgrundsstämplar bl.a från Andy Skinner Tach Trauma
Stencil från TCW Mini Rosetta (en av mina absoluta favoriter)
Modeling Paste från Finnabair
Diverse spray i grått och guld
Vintage Gold Metallique Wax från Finnabair


Inga kommentarer: