söndag 13 januari 2019

"Utmana dig själv" - Mission Inspiration Januari 2019

Ett helt år ligger framför oss - och jag tänkte att i år är det dags att utmana mig själv. Ett av inspirationsorden för januri månads Mission var just "challenge".  Min största utmaning med min sida, var som vanligt färgerna. Färgerna är egentligen bara förslag, men jag gillar att hålla mig till det valda färgtemat så långt det är möjligt.



















En annan utmaning med månadens mission var att man skulle ha en s.k Triptych som focal point, alltså något/någon focal point i tre delar.

Välkomna in till YouTube för att se ur jag löste mina problem:



Ni hittar gruppen Mission Inspiration på Facebook.

Önskar er alla ett kreativt år!

Material: 

Någon form av journal ex Canson XL Mixed Media
Maskeringstejp
Finnabair Art Alchemy, Acrylic Metallique paint: Amber D'or , Emerald Green, Red Wine
Splashpensel /solfjäderpensel
Finnabairs penselset
Tim Holtz Thinlits Wildflowers
Tim Holtz Wordstickers
Diverse dekorationer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar