söndag 30 juni 2019

The butterfly is a flying flower - Mission Inspiration juni 2019

Då var det dags att ta sig an ännu en "mission" i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Varje månad får vi två nya utmaningar att tolka, ibland går det lätt, ibland lite svårare.


























Gult, mint och lila - absolut inte någon färgkombination jag brukar arbeta med.  Inspirationsorden hade mycket med blommor att göra.

Mitt citat som också blev min text på sidan "The Butterfly is a flying flower" är från en fransk författare från 1700-talets senare hälft -Ponce Denis Écouchard Le Brun 1739 - 1807.

Hur jag gjorde och vad jag använde kan ni se i videon. Välkomna!


Så här såg vårt mission ut, hur hade du tolkat det?



Önskar er alla massor av kreativitet, sol och sommar!

/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar